Lanseringen utav samarbetet mellan Helly Hansen och Renault

19 september, 2014

Lanseringen utav Renault Captur hölls inne på Helly Hansen butiken på Drottninggatan i Stockholm. Röda mattan var utrullad och det var väldigt kändistätt, flera deltagare från let´s dance, biggest loser och andra tv program. Det var roligt hur trevliga alla var. En riktigt trevlig tillställning var det.
Renault Captur Helly Hansen är en fullutrustad version av Renault Captur och har en ny djupröd lack som ramas in av ett svartlackat tak. I utrustningen ingår en ny körprogramsväljare som förbättrar väggreppet vid svåra förhållanden, svarta 17″ aluminiumfälgar, en 7-tums pekskärm med multimediasystem, ett navigations­system från TomTom samt särskilda interiör- och exteriördesign­detaljer. Renault Captur är den mest sålda crossovern i småbilsklassen i Sverige.

renault captur 10659429_10152224335281534_5960733164633633107_n
Det första vi fick göra var att klä ut oss och hoppa in i en fotoautomat! Det tyckte jag var en väldigt rolig idé! 

mediamamman
Jag, Jasmin Blixt och Anne

mediamamman
Peter Siepen bjöd på sig själv och jag var tvungen att ta en närmare titt

helly-hansen-renault-026
Tommy Körberg var gladare än han såg ut 😉

helly-hansen-renault-031
Som kick-off för det nya samarbetet bjöd företagen in till en vip-visning av den nydesignade bilen samt till en modevisning av Helly Hansens nya höst- och vinter­kollektion, allt under ledning av kvällens konferencier, träningsprofilen Mårten Nylén

mediamamman
Jag, Gert Fylking och Anne. 

mediamamman
Anna Bok började spontant sjunga med till Rihannas låt Only girl

renault captur
Vinnarna utav kvällens fototävling tillsammans med kvällens konferencier och kvällens DJ Peter Siepen

helly-hansen-renault-045
Anne testade Peter Siepens armband, det var inte så tungt som det ser ut

helly-hansen-renault-054
Ingen av oss vann fototävlingen, men Anne ville ha bilen för sig själv 😉

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply

3 × 2 =